Dag 3, 12 juli 2014, Sequoia National Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 3, 12 juli 2014, Sequoia National Park - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 3, 12 juli 2014, Sequoia National Park

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, Sequoia

Na de eerste nacht in de camper (nog niet helemaal aan het tijdsverschil gewend) hebben we lekker ontbeten. Ik denk dat het veel geroosterd brood zal worden de komende weken.

We zijn op weg naar Sequoia National Park en Kings Canyon National Park.
De afstanden op papier blijken in werkelijkheid toch een beetje langer. Daarnaast denken Amerikanen dat je al gauw met een grote camper sommige routes niet kunt rijden. We werden dus bij de ingang van Sequoia geadviseerd om een andere route te nemen. Dit betekende wel drie uren omrijden omdat we via Kings Canyon bij ons eindpunt moesten komen. Dit zou te laat worden om nog iets in het park te ondernemen. Daarom hebben we besloten om het park morgenvroeg maar op tijd te gaan bekijken. We hebben toen de tijd genomen om maar lekker bij een riviertje te gaan relaxen. Om 21.00 uur kwamen we aan op de camping, en dat was genoeg voor vandaag.

• 17 Juli 2014 - 08:52

Joyce:

Nee Wim, echt lekker boord hebben ze daar volgens mij niet....misschien wel appelpie !! ;-)