Dag 10, 19 juli 2014, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 10, 19 juli 2014, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 10, 19 juli 2014, Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Wim

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen zijn we weer verder gegaan op weg naar Los Angeles.
Onderweg toch nog even een tussenstop gemaakt in Cayucos. Dit is een mooi surfdorpje met maar 500 inwoners, maar dat nog heel mooi in ende oude stijl is gebleven. En er was zelfs nog een Rabobank, die zie je wel veel in deze buurt.

Om twee uur waren we in Los Angeles. Na een leuk gesprek met de aardige campingeigenaar zijn we met de metro naar de stad gegaan.
Omdat we na de Walk of Fame niet echt meer wisten waar we naartoe moesten lopen hebben we de tour met de hop on, hof off bus gedaan. Zo kregen we toch de belangrijkste plekken van LA te zien.
In de avond zijn we naar de Universal Citywalk gegaan. Dit is een leuk winkelcentrum en uitgaansgelegenheid bij Universal Studio's.
We hebben hier ook met knetterharde muziek gegeten bij het Hard Rock Café van Hollywood.
En zo vliegt de tijd voorbij, en voor je het weet zit je om half twee in de nacht dit verslag te tikken. Maar met plezier!!

• 20 Juli 2014 - 13:18

Marcel En Anjs:

Een feest van herkenning! Wat leuk om jullie op deze manier te volgen. Vell plezier nog en niet te vaak shoppen. Gaat alleen maar van de Quality time af......

• 20 Juli 2014 - 17:23

Rick Stroot:

Geweldig om te lezen hoe jullie dit rondje amerika ervaren, op deze manier beleven wij onze vakantie van vorig jaar weer een beetje opnieuw.

• 21 Juli 2014 - 00:06

Christel:

Hoi Wim en rest van de familie,
    Ik ben er eens even voor gaan zitten. Wat een leuk reisverslag en wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt. Geweldig! Verheug me op de rest. Genieten jullie er nog maar van,
    groetjes Christel