Dag 17, 26 juli 2014, Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 17, 26 juli 2014, Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 17, 26 juli 2014, Page

Blijf op de hoogte en volg Wim

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Page

Vanmorgen zijn we ons bed uitgebrand. Irma is er tegen zes uur al uitgegaan en buiten gaan zitten. Het was plakken en zweten van de hitte, maar het is niet anders! (En gisteravond lekker buiten zitten was ook geen pretje met al die vieze vliegende mieren en ander levend spul wat uit de lucht kwam vallen....)

Vandaag hebben we niet zoveel op het programma staan, dat komt wel goed uit met deze hitte. Elke keer als je in een gebouw bent geweest met airco en je gaan weer naar buiten krijg je constant een enorme knal tegen je hoofd, wat warm!

Vanmorgen toch maar even een lekker stuk gelopen naar de Horse Shoe Bend. Eerst een stuk klimmen en daarna afdalen door mul zand om een prachtig uitzicht te krijgen van een kronkel in de Colorado Rivier. We zagen diverse mensen op de terugweg puffend naar boven sjouwen....met onze conditie zat het nog wel goed;-))
's Middags hadden we een tocht naar de Antelope Canyon. Met een jeep voor 14 personen scheurden we over wegen en door woestijngrond (van de indianen) naar de ingang van de grot. Helemaal door elkaar geschud, maar wel enorm gelachen onderweg, kwamen we daar aan.
Onder begeleiding van onze gids liepen we door een gleuf tussen de rotsen. Door de lichtinval van boven kreeg je hele speciale gekleurde rotsen te zien. Prachtige foto's hebben we hiervan kunnen maken.
Hierna hebben we het zand lekker van ons afgespoeld onder de douche en daarna zijn we uit wezen eten bij een restaurant op een vlonder in het water. Heel speciaal en heel leuk.

Omdat we morgen twee dagen op een park in Moab overnachten, waar geen electra en WiFi is, zal de volgende update niet eerder zijn dan over twee dagen.
Greetz!

• 27 Juli 2014 - 20:39

Gerda:

Hey Wim and family,
    Net terug uit het mooie Frankrijk heb ik nu alle tijd om jullie verslag te lezen. Wat een mooie reis heb je uitgezocht. Mooi verslag om te lezen en de foto's zijn ook prachtig. Veel plezier nog. Groetjes.

• 27 Juli 2014 - 22:38

Leo:

Ha allemaal,

Ziet er allemaal goed uit! Veel plezier nog en het gras bij moeder zal worden gemaaid (((-:

Leo

• 28 Juli 2014 - 10:44

Antoinette:

net terug van een weekje zuid frankrijk bij een vriendin.
    een avond op een wijngoed fantastische jazz door een frans trio beluisterd, moest meteen aan wim denken, de percusionist was geweldig
    lees met veel plezier de blog, wat leuk dat iedereen zo veel plezier heeft en geniet!
    hebben jullie nog wat meegekregen van de bosbranden in californie?
    wat fijn dat jullie de spullen van clinique hebben aangeschaft!
    maak er wat moois van met de family, ik neem aan dat iedereen straks vloeiend amerikaans spreekt.