Dag 23, 1 augustus 2014, Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 23, 1 augustus 2014, Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 23, 1 augustus 2014, Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Een primeur beste mensen, we hebben gisteravond een jas aangetrokken toen we buiten zaten. Én een laken was vannacht niet voldoende in bed dus we hebben de slaapzak er maar overheen gelegd. Het was behoorlijk afgekoeld door de regen van gisteren en de camping ligt natuurlijk aardig hoog. Maar dit slaapt toch stukken beter dan in die vieze warmte...

Vanmorgen scheen de zon weer heerlijk zoals het hier hoort te zijn. Gelukkig maar omdat we vandaag mooie foto's willen maken in het park.
Omdat we genoeg tijd hadden hebben we eerst rustig aangedaan, lekker op ons gemak ontbeten en pas tegen half tien de rugzak ingepakt.
Met de shuttle zijn we een stukje het park ingereden. Vandaag hebben we een mooie tocht gemaakt. Niet alleen over de rim gelopen maar ook twee mooie trails gedaan.
De Queens trail en de Navajo trail waren prachtig om te lopen, totaal duurde het zo'n tweeëneenhalve uur. Af en toe flink klimmen, soms lekker in de schaduw en hele mooie vergezichten. Omdat het park niet zo groot is waren we tegen een uur of drie alweer terug op de camping. Hier even gerelaxt, de dames in de zon gelegen, Wim even de ogen gesloten...vakantie dus.
In de avond weer leuke kaartspelletjes gedaan.

We hebben vandaag trouwens bijna een heel dierentuin voorbij zien komen. We zagen o.a. een prairiehondje, een moederree met twee jongen, een mol, heel veel chipmunks (die zijn allemaal aardig tam) en vlak voor het naar bed gaan kreeg Bram de schrik van zijn leven toen hij in het donker terugkwam van het toilet. Hij hoorde iets achter zich lopen, hij scheen met zijn zaklamp naar achteren en ...... hij stond op een meter afstand oog in oog met een hert! Gelukkig vond het hert Bram niet interessant dus liep hij de andere kant op.

Morgen gaan we naar het laatste park, Zion National Park.