Dag 25, 3 augustus 2014, Las Vegas(1 dag te vroeg) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 25, 3 augustus 2014, Las Vegas(1 dag te vroeg) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 25, 3 augustus 2014, Las Vegas(1 dag te vroeg)

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen wakker geworden met regengekletter op de camper, en da's niet zo fijn.
We hadden het plan om de laatste dag in het park nog een leuke tocht te lopen, de Angels Landing trail, een prachtige tocht van zo'n vier uur met 1200 feet hoogteverschil. Een hele zware dus. Anouk zou niet meegaan omdat ze genoeg had gelopen deze vakantie.

We hebben bij het Visitor Center nog naar de weersverwachting gevraagd, maar het zou de hele dag blijven regenen. Tja, dan heeft het lopen niet zoveel zin en is het echt niet leuk meer! Wel jammer maar helaas. Daarom hebben we besloten om de boel maar in te pakken en een dag eerder naar onze laatste stek Las Vegas te gaan. We moeten dan nog wel even op zoek naar een camping.

Toen we tegen negen uur de camping al verlieten kregen we zelfs nog het betaalde geld van één nacht terug! Aardige jongens die Amerikanen!

Onderweg bij de eerste de beste McDonald gestopt om drie dagen van deze blog bij te werken;-). En wat gaan we doen in Las Vegas als het slecht weer is??? Juist, shoppen in de Outlet Store. Tegen één uur waren we bij de parkeerplaats en je gelooft het of niet, maar het werd droog en de zon begon te schijnen. We hebben dus een juiste keuze gemaakt door eerder uit Zion te vertrekken.

Na het shoppen zijn we gaan zoeken naar een RV camping en de eerste de beste was raak. Maar een paar kilometer van het centrum en met een heerlijk zwembad. Er was verder helemaal niemand dus we hadden een privé zwembad. Heerlijk in het water ouwehoeren! Lekker verkoelend omdat het hier al weer behoorlijk warm is als de zon schijnt. Na de verkoeling moesten we wel weer aan het werk. Morgenvroeg gaan we de camper inleveren en deze moest van zowel de binnenkant als de buitenkant schoon worden gemaakt. Met ons vieren hebben we vanavond de buitenkant in het sop gezet. Morgenvroeg doen we de binnenkant.

En vanavond lekker buiten zitten en genieten van het heerlijke weer.