Dag 26, 4 augustus 2014, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 26, 4 augustus 2014, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 26, 4 augustus 2014, Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen op tijd opgestaan omdat we de binnenkant van de camper nog moesten schoonmaken. Toen we dit gedaan hadden zijn we naar Cruise America gereden om de camper in te leveren.
Gelukkig ging dit veel sneller dan het ophalen van de camper, binnen een kwartier waren we klaar en konden we met de taxi naar ons hotel.

Iets na tien uur waren we al bij ons hotel New York New York aan de Strip. Wat een geweldig hotel, wat belachelijk groot, wat mooi van binnen met al die tentjes in New York stijl.
Omdat we al zo vroeg zijn hebben we dus mooi de hele dag voor Las Vegas, en morgen ook nog, dus dat moet genoeg zijn!

Nadat we ons hadden opgefrist zijn we de stad in gegaan, lekker rondstruinen van het ene hotel naar het andere hotel. Wat een belachelijke grote hotels zijn het allemaal, pracht en praal, echt niet normaal. We waren ook nog in een M&M winkel van vier verdiepingen met allemaal M&M spulletjes. Zeg maar wat je wil hebben en in welke kleur, ongelooflijk. Natuurlijk ook weer even het HardRock café bezocht.

'S Avonds naar de show One van Michael Jackson van Cirque du Soleil geweest. Echt een prachtige show. Fantastische dansers, stunts, geintjes en natuurlijke de mooie muziek van Michael. We waren alle vier enorm onder de indruk. Een prachtige afsluiting van deze dag.