Dag 28, 6 augustus 2014, Denekamp - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 28, 6 augustus 2014, Denekamp - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 28, 6 augustus 2014, Denekamp

Blijf op de hoogte en volg Wim

07 Augustus 2014 | Nederland, Denekamp

Aan alles komt een eind, zo ook aan onze reis door het westen van Amerika.
Zó lang van tevoren ben je alles aan het plannen en aan het voorbereiden maar de vier weken zijn ook zo weer voorbij.
Maar wat hebben we ervan genoten. Lekker met ons vieren in de camper door Amerika crossen. In totaal hebben we 6240 kilometer met de camper gereden, dat is een hele afstand maar dan hebben we ook wel enorm veel gezien. Voor Anouk wel iets teveel parken maar het is niet anders schatje;-))
De Amerikanen hebben we leren kennen als behulpzame en gastvrije mensen. Overal willen ze je mee helpen. Wel vragen we ons af of hun "Hi there, how are you?" altijd oprecht gemeend is, maar het lijkt in ieder geval heel belangstellend.
De laatste twee nachten in hotel New York New York waren ontzettend lekker, al was het alleen al om het heerlijke bed waarin we sliepen. Dit bed hebben we vanmorgen om 07.00 uur verlaten, daarna uitgecheckt en met de taxi naar het vliegveld laten brengen.

Nadat we hadden ingecheckt had Wim nog genoeg tijd om de laatste paar dagen aan de blog toe te voegen, het internet was mooi snel op het vliegveld. De dames konden mooi nog een paar winkeltjes bezoeken (hadden ze dat nog niet genoeg gedaan????) en Bram kon zoals altijd met zijn mobieltje zijn sociale contacten weer bijwerken.

Om 11.10 uur vertrok ons vliegtuig van Las Vegas naar Chicago, alwaar we om 18.05 uur (inclusief twee tijdzones waar we doorheen vlogen;-) naar Amsterdam vlogen.
Deze vlucht duurde 8,5 uur maar door de tijdzones waren we nog zeven uur extra kwijt. We stonden dus de volgende dag om 09.00 uur met onze voeten weer veilig op de Nederlandse bodem.
Om nog even het Amerikaanse gevoel te houden (of gewoon om af te kicken) hebben we op Schiphol nog een bakkie bij Starbucks gekocht voordat we met de trein naar Hengelo zijn gereden. Hier werden we door Anouk's lieve vriendin Iris opgehaald.
En nu zijn we om 13.30 uur weer in ons mooie Denekamp en het eerste wat we straks gaan doen is......ons hondje Charlie ophalen!!!!

Iedereen hartstikke bedankt voor de leuke, lieve, grappige berichtjes op onze blog.
Als jullie alle foto's willen zien (1350 stuks) dan kom maar gezellig bij ons op visite!!

Groetjes,

Irma, Wim, Anouk en Bram

• 20 Augustus 2014 - 16:01

Agnes Scholte Lubberink:

Ik heb al jullie verhalen gelezen want ik had van Irma de site doorgekregen.
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt.
    Hier kunnen jullie nog heel lang erg mooi op terug kijken.

Groetjes van ons