Dag 1, 10 juli 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 1, 10 juli 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 1, 10 juli 2014

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim

10 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Vandaag is het zover, we vliegen vanmorgen om 10.10 uur van Schiphol naar Amerika.
We maken een tussenlanding in Houston en van daaruit een binnenlandse vlucht naar Las Vegas. We komen daar op de plaatselijke tijd van 17.00 uur aan.
Als we ons hotel hebben gevonden gaan we ons even lekker opfrissen en natuurlijk direct Las Vegas verkennen. Slapen moeten we nog maar niet aan denken......

Update:
Na zo'n 14 uur vliegen zijn we in Las Vegas aangekomen. De vlucht viel reuze mee. Anouk, Bram en Irma hebben meerdere films gekeken, Wim vermaakte zich natuurlijk met zijn muziek!
's Avonds lekker over de Strip gelopen en onze ogen uitgekeken. Wat een belachelijke pracht en praal. Maar wel mooi! Ook nog even een biertje gedronken met familie Nijmeijer die hier toevallig ook waren, de wereld is klein!
Na 25 uur in de benen te zijn geweest waren we kapot en hebben we heerlijk onze bedden opgezocht. Morgen gaan we de camper ophalen.

• 08 Juli 2014 - 18:24

Rinske:

Hallo allemaal. Heel veel plezier, geniet ervan !

• 09 Juli 2014 - 08:26

Joyce:

Leuk om jullie te volgen, goed reis en N-joy!

• 09 Juli 2014 - 13:35

Franke :

Geweldig,

Heel veel geluk, plezier en spanning.
    Maak er alvast een mooi begin van.
    Zal jullie volgen.

Gr. Frank

• 10 Juli 2014 - 09:09

Anja M.:

Hé Rondhuizen,

Heel völ plezeer en good luck...

groetn oet Deurningn

• 10 Juli 2014 - 11:05

Annemieke:

Hello Rondhuisjes,

Lekker een paar weken rond touren door The States.
    Geniet ervan en Have Fun!!

Groeten uit de Ster van Twente

• 10 Juli 2014 - 12:25

Wim B:

Hee Rondhuizen, heel veel plezier, heanig an en geniet er van.groetnn buss.

• 10 Juli 2014 - 21:24

Sabine:

Hele goede reis en onwijs genieten met elkaar van alle mooie dingen die jullie gaan zien en meemaken!!!

• 11 Juli 2014 - 18:41

Joyce:

Nu al gokverslaafd....?

• 12 Juli 2014 - 12:20

Rick & Nancy Stroot:

Heel veel plezier, wij vonden het vorig jaar een top ervaring en we wensen jullie hetzelfde toe

• 13 Juli 2014 - 15:45

HenK:

Nou Willem, die gokkasten daar was het je om te doen hè?
    Nog heel veel plezier daar en we blijven jullie volgen.

Gr. HenK

• 14 Juli 2014 - 12:39

Katyana:

ha!

voeg mij ff toe aan je lijstje. Vind het wel leuk om jullie te volgen. Ben hier zelf nl. ook geweest! Errug mooi!

Geniet ervan en tot snel!

Groet,

Kayana