Dag 27, 5 augustus 2014, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 27, 5 augustus 2014, Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 27, 5 augustus 2014, Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Wim

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag weer een hele dag Las Vegas.

Vanmorgen een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad met allerlei rare dingen zoals we die thuis niet hebben bij het ontbijt. Amerika hè!
Alleen de koffie was bocht, bahhh....

Vandaag weer de hele dag door de stad gestruind. Omdat we gisteren best wel vermoeide voeten hadden, hebben we voor vandaag tickets voor de bus voor de hele dag gekocht, dat scheelt weer een blaar;-)
Vanmorgen zijn we begonnen met een foto bij de Sign, het bord van Welcome to Las Vegas. Daar moet je een foto van hebben! Omdat er een hele lange rij mensen stond te wachten voor een foto en omdat de zon in onze nek brandde hebben we maar even snel een foto vanaf de zijkant gemaakt, net zo leuk!
Na deze foto zijn we de stad weer rondgegaan. In het oude gedeelte van Las Vegas zijn we begonnen, leuk om te zien hoe het vroeger was. In ieder geval was het vroeger minder groots en ik denk een stukje gezelliger. Verderop nog een foto gemaakt van één van de vele Wedding Chapels. Geweldig om te zien hoe gemakkelijk en snel je hier kunt trouwen.

Hierna weer richting het drukke gedeelte van de Strip gegaan en verschillende grote hotels bekeken.
's Avonds afgesloten met een heerlijk diner vóór het Bellagio hotel waar we elke keer tijdens het eten konden genieten van de prachtige fontijn shows.

De fantastische rondreis zit er weer op, morgen gaan we weer naar huis. Als we thuis zijn zal ik de laatste dag nog even toevoegen. Groeten en Viva Las Vegas!!!!