Dag 4, 13 juli 2014, Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 4, 13 juli 2014, Yosemite - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 4, 13 juli 2014, Yosemite

Blijf op de hoogte en volg Wim

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Vannacht was het koud! Zo zit in in Las Vegas met 40 graden en twee dagen later is het een paar graden boven 0, maar dan zit je wel op 6000 feet hoogte in een prachtig park.

Vanmorgen hebben we eerst de schade van gisteren ingehaald. In het Sequoia-park hebben we de prachtige sequoia's bekeken waaronder de grootste boom ter wereld, de General Sherman Tree. Een prachtige boom, duizenden jaren oud. Hierna zijn we snel verder gegaan naar Yosemite National Park.
Onderweg naar het park hebben we tijdens een stop vernomen dat Duitsland wereldkampioen is geworden...grrr;-)). Gelukkig is Nederland een goede derde geworden door van Brazilië te winnen. Dit doet ons hier in Amerika toch wel heel goed!!

Later op de middag hebben we alvast enkele indrukken opgedaan van het park en mooie foto's gemaakt. Morgen gaan we het park in.
Op de de camping hebben we voor de eerste keer de barbecue gebruikt. Bram had als ervaren kok het hout zo aan het branden, het smaakte heerlijk!