Dag 22, 31 juli 2014, Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 22, 31 juli 2014, Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 22, 31 juli 2014, Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Wim

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Na de regenachtige dag van gisteren konden we vanmorgen weer lekker buiten ontbijten in de zon. Toen alles weer van de camper was afgekoppeld zijn we vertrokken naar Bryce.
We hebben nog drie bestemmingen te gaan, de parken Bryce en Zion en als laatste komen we weer terug in Las Vegas.

Tegen een uur of half drie kwamen we aan in het Bryce Canyon National Park. De hele weg hadden we heerlijke zon, maar vlak voordat we aankwamen begon het weer te regenen. Nadat we in het Visitor Center de benodigde info hadden ingewonnen zijn we helemaal achterin het park begonnen, dit is tevens het hoogste punt van het park. Van hieruit zijn we teruggereden naar het beginpunt, en telkens bij elk uitzichtpunt uitgestapt om het landschap te bekijken. Het is een ongelooflijk wonderlandschap van door water en ijs geërodeerde torentjes met tot de verbeelding sprekende vormen. De torentjes hebben allerlei kleuren zoals oranje, rood, geel, roze en lila. Echt heel apart.

Tegen een uur of vijf hebben we de camping opgezocht. Wederom een prachtige plek midden in het park. En omdat we geen WiFi etc. hebben was het de hoogste tijd om weer leuke kaartspelletjes te doen. Anouk had ook nog een leuk spelletje: iedereen stopt om de beurt een marshmallow in zijn mond en zegt dan Chubby Bunny. Degene die het het langst volhoudt wint. Lachen, gieren, brullen! Echt tranen in je ogen wat mooi, moeten jullie ook eens proberen!

Morgen gaan we Bryce Canyon verder verkennen, hopelijk is het dan droog, kunnen we in ieder geval mooie foto's maken.