Dag 12, 21 juli 2014, Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 12, 21 juli 2014, Kingman - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 12, 21 juli 2014, Kingman

Blijf op de hoogte en volg Wim

22 Juli 2014 | Verenigde Staten, Kingman

Vandaag hebben we een reisdag.
We vertrokken uit het prachtige Los Angeles, waar we helaas geen tijd hebben gehad om de stranden te bezoeken, jammer...

We zijn op weg naar de Grand Canyon maar maken een tussenstop in Kingman. We kwamen hier aan rond half vijf nadat we weer uitgebreid boodschappen hadden gedaan voor de komende dagen.
We vonden het ook tijd worden om eens lekker te relaxen, dus we hebben lekker bij het zwembad gelegen en af en toe een afkoelende duik genomen. Ook was er een hot tub aanwezig, lekker!
Het is vanaf nu gebeurd met het heerlijke weer, we zijn de staat Arizona binnengekomen (prachtige bergen om je heen op de Highway) en de hitte komt je al tegemoet. Ik schat meer dan 35 graden en dat zal alleen maar warmer worden. Insmeren dus!!!!

Morgen gaan we voor 2 nachten naar de Grand Canyon waar we ook in het park overnachten. We hebben hier natuurlijk geen WiFi, dus de volgende update zal een paar dagen op zich laten wachten.

• 23 Juli 2014 - 11:43

Elly Dors:

Hallo Wim en familie,

wij lezen elke dag jullie verslag en genieten ervan, het is net of we er zelf weer zijn.
    wat hebben jullie al veel gezien en gedaan. Heel veel plezier bij de Grand Canyon en wat jullie verder nog gaan doen.

groetjes elly