Dag 16, 25 juli 2014, Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu Dag 16, 25 juli 2014, Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Wim Rondhuis - WaarBenJij.nu

Dag 16, 25 juli 2014, Page

Blijf op de hoogte en volg Wim

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Page

Vandaag hebben we de tijd, dus we hebben het lekker rustig aan gedaan.

Vanmorgen eerst lekker ontbeten. Heerlijk toch dat je elke dag buiten kunt ontbijten. Soms is het zelfs al te warm zodat we de schaduw moeten opzoeken, maar je hoort ons niet klagen.
Na het ontbijt de boel weer afgekoppeld en ingepakt en de reis voortgezet naar Page.
Toen we Sedona bijna uitreden zagen we nog een leuk marktje waar we de camper toch weer even voor aan de kant gezet hebben (we zaten nog maar twee minuten in de camper;-))
Het was een leuk boerenmarktje met allerlei natuurproducten. De lokatie was helemaal geweldig, knusse winkels allemaal gebouwd in Mexicaanse stijl. Heel mooi! Al vonden Anouk en Bram er niet veel aan....
Hierna weer verder gereden richting Page.

Onderweg in Flagstaff nog gestopt bij een winkelcentrum om even leuk te shoppen. We hebben voor onze schoonzus de beloofde gezichtscrème en andere spulletjes van Clinique kunnen kopen. Anouk heeft nog wat leuks gekocht bij Victoria's Secret, Bram een geurtje en Wim kon het niet laten om een paar Vans te kopen die hier in Amerika veel goedkoper zijn.

Tegen een uur of drie kwamen we op de camping in Page aan. De camping ligt maar een paar minuten lopen van Lake Powell. Dit is een heel mooi meertje, dat ontstaan is door de bouw van de Glen Canyon Dam. En hier hebben we vanwege de warmte mooi even een tijdje doorgebracht.

In de rubriek "de wereld is klein": Bram kwam in de supermarkt in Page een klasgenoot uit Oldenzaal tegen...

Morgen gaan we Page verder bekijken met als hoogtepunt de Antelope Canyon.